Proslava Gospe Lurdske u Naftalanu

Proslava Gospe Lurdske u Naftalanu

U četvrtak, 29. veljače župnik, vlč. Branko slavio je misu u Naftalanu, u medicinskoj bolnici za rehabilitaciju u Ivanić-Gradu. Euharistijskim slavljem, već tradicionalno, u dogovoru s vodstvom bolnice i u dobroj suradnji slavi se blagdan Gospe Lurdske, zaštitnice bolesnih. Iznimno, slavlje blagdana ove je godine pomaknuto na kraj mjeseca.

Župnik je u homiliji naglasio važnost brige i zdravlja duha, jer kada je duh zdrav onda je i tijelo snažnije u nošenju poteškoća. Crkva nam nudi milosna i sakramentalna otajstva da budemo zdravi, postojani i stameni u životu. Prorok Jeremija u prvom čitanju govori o dva tipa ljudi: slika pustinja su slika prvog tipa, ljudi beznađa, žalosti i onih koji traže sve alternative samo ne Boga. Oaza i stablo s plodovima su ljudi koji se oslanjaju na Boga, koji s Isusom Kristom nose životne križeve i usprkos svim okolnostima, teškoćama i nevoljama zadržavaju mir i zadovoljstvo jer vjeruju u vječnu radost, imaju za cilj uskrsnuće.

Korizma je vrijeme poziva da zastanemo, jer što koristi čovjeku svi užitci, trčanje za poslom i svjetovnim stvarima ako nema radosti i zadovoljstva. U evanđelju nailazimo na priču o nepravednom i oholom bogatašu i siromašnom Lazaru. Obojica su primili po zasluzi. Bogataš vječnu muku, a Lazar vječnu radost. Bogataš nije htio vršiti Božje zapovijedi ni slušati proroke, svećenike, opomene i usmjerenja u svom životu. Ljudima koji  odbacuju Boga, ne pomažu u vjeri ni viđenja, ni čuda, nažalost zatvorili su svoja srca. Župnik postavio pitanje za ispit savjesti: tko je naš Lazar? Prema komu smo nepravedni, u obitelji, na poslu? Koga ignoriramo u njegovim potrebama, nevoljama? Bez molitve i odnosa s Bogom čovjek se zatvara u egoizam. Svih nas očekuje uskrsnuće, jesmo li sposobni za njega? Do smrti se opredjeljujemo, a u tome nam pomaže skrušenost, poniznost, otvorenost Bogu.

Župnik, vlč. Branko zahvalio je svima na nazočnosti, osobito medicinskom osoblju i vodstvu koji nastoje svoj posao s ljubavlju i brižnošću činiti te tako šire dobru i pozitivnu atmosferu, u kojoj se i korisnici bolje osjećaju.